ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ – ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Αναφορικά με τις συσκευές που διατίθενται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, επιστροφές ή ανταλλαγές γίνονται αποδεκτές εντός 24ων ωρών από την ημερομηνία παραλαβής νοουμένου ότι:
- Η συσκευή είναι σφραγισμένη. Για κανένα λόγο δεν γίνονται δεκτές επιστροφές προϊόντων που έχουν χρησιμοποιηθεί ή ανοιχθεί.
- Η επιστροφή συνοδεύεται με την αυθεντική απόδειξη αγοράς του προϊόντος.
Η επιστροφή του προϊόντος γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρεία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
Αλλαγές ή επιστροφές δεν γίνονται αποδεκτές σε ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ (DOA)
Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός 24ων ωρών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν. Στις περιπτώσεις αυτές ισχύουν τα ακόλουθα:
- Το προϊόν παραλαμβάνεται και ελέγχεται για την διαπίστωση του αναφερόμενου από τον πελάτη ελαττώματος.
- Υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την εταιρεία, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούριο, ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής, άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς στον πελάτη. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την εταιρεία.
- Τα έξοδα αποστολής τόσο για την επιστροφή των προϊόντων στην εταιρεία όσο και για την επαναπροώθηση στον πελάτη του αντικατεστημένου προϊόντος βαρύνουν την εταιρεία.
- Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΛΟΓΩ ΛΑΘΟΥΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ – ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
1. ΠΩΣ ΠΑΙΡΝΩ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΠΙΣΩ;
2. ΠΟΙΟΝ ΒΑΡΥΝΟΥΝ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ;
Στην περίπτωση της επιστροφής χρημάτων (Άσκηση Δικαιώματος Υπαναχώρησης Νόμος 2251/1994 Άρθρο 3ι Παρ.1) τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν τον καταναλωτή. Σε περίπτωση που δε χρησιμοποιήσετε δική σας μεταφορική εταιρεία και επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε τη Γενική Ταχυδρομική, με την οποία συνεργαζόμαστε, και με χρέωση δική μας (Παραλήπτης), τότε από το ποσό των χρημάτων προς επιστροφή, θα σας αφαιρεθούν τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος. Στις παραγγελίες που έχουν επιβαρυνθεί με έξοδα αντικαταβολής ,το ποσό της αντικαταβολής δεν επιστρέφεται.Θα θέλαμε ακόμα να επιστήσουμε την προσοχή σας, ότι για λόγους οργάνωσης του Τμήματος Επιστροφών, αν δεν προηγηθεί επικοινωνία με έναν από τους άνωθεν τρόπους, τότε υπάρχει μεγάλη πιθανότητα το προϊόν σας να μην φτάσει ποτέ στις αποθήκες μας.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Βιομηχανική περιοχή Μαλάδων – Φοινικιάς Ηράκλειο Κρήτης
Διεύθυνση: Οδός Ειρήνης και Φιλίας (6χιλ Ηρακλείου Μαλάδες)
ΤΚ: 71500